Reklamace
V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo na reklamaci.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním výrobku a skladováním v rozporu s doporučením výrobce.
O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem nebo telefonicky.
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30ti dnů od jejího uplatnění. Při uznání reklamace zasíláme podle přání zákazníka buď nové zboží nebo vracíme peníze včetně poštovného a to složenkou za adresu zákazníka v případě dobírky nebo na běžný účet zákazníka v případě předplatby.
O reklamaci nás prosím informujte před zasláním zboží zpět telefonicky nebo mailem. Ke zboží přiložte průvodní dopis s popisem reklamované vady zboží. Se zbožím musí být zaslána také kopie faktury, bez ní nebude reklamace vyřízena.
Prodávající vydá kupujícímu písemně potvrzení o tom, kdy právo reklamace uplatnil, co je obsahem reklamce, jaký způsob vyřízení reklamace kupujicí požaduje, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné zdůvodnění zamítnutí reklamace.
Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.
V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl záležitost do stavu odpovídající kupní smlouvě podle požadavku kupujícího.
Korespondanční adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
EPROekologic, s.r.o.
Václava Mazourová
Žleb 212
66491 Neslovice
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním výrobku a skladováním v rozporu s doporučením výrobce.
O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem nebo telefonicky.
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30ti dnů od jejího uplatnění. Při uznání reklamace zasíláme podle přání zákazníka buď nové zboží nebo vracíme peníze včetně poštovného a to složenkou za adresu zákazníka v případě dobírky nebo na běžný účet zákazníka v případě předplatby.
O reklamaci nás prosím informujte před zasláním zboží zpět telefonicky nebo mailem. Ke zboží přiložte průvodní dopis s popisem reklamované vady zboží. Se zbožím musí být zaslána také kopie faktury, bez ní nebude reklamace vyřízena.
Prodávající vydá kupujícímu písemně potvrzení o tom, kdy právo reklamace uplatnil, co je obsahem reklamce, jaký způsob vyřízení reklamace kupujicí požaduje, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné zdůvodnění zamítnutí reklamace.
Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.
V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl záležitost do stavu odpovídající kupní smlouvě podle požadavku kupujícího.
Korespondanční adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
EPROekologic, s.r.o.
Václava Mazourová
Žleb 212
66491 Neslovice
Formulář- Reklamační protokol ke stažení
Nákupní košík
položek v košíku: 0
položek v košíku: 0